28.04.2020

Зошто треба да ги подигнеме затворените капаци на прозорецот на авионот пред слетување?

Зошто треба да ги подигнеме затворените капаци на прозорецот на авионот пред слетување?

Ако сте чест патник на авиокомпаниите, најверојатно сте слушнале дека членовите на екипажот ве замолуваат пред слетување да ги подигнете затворените капаци на прозорците на авионот, доколку седете до самите прозорци. Можеби и многумина од вас коишто во моментот го читаат текстот се имаат запрашано зошто е потребно тоа? Експертот за воздухопловство Џон Валтон објаснува за овој случај.



ЧИТАЈТЕ ПОДОЦНА: Се подготвуваат нови правила за авиопревозот

„Зошто бараме да ги подигнете затворените капаци на прозорците на авионот?“

Не само што ќе ви дадеме подобар поглед од прозорецот при слетување, туку има и корист сето ова. Како и многу други за вас „чудни“ работи коишто ги правиме при летот, така и отварањето на затворените капаци на прозорците на авионите е за ваша безбедност. Како прво доколку е надвор ден, целта од отварањето на капаците на прозорците е за да вашето око се навикне на светлината надвор, каде по излегувањето од авионот нема да имате проблем и да трепкате. Истото важи и за ноќно патување. Дали сте забележале дека пред да слетиме се намалува светлината во авионот, се со цел да се прилагодите на темнината надвор.

Второ, отварањето на капаците им помага на стујадресите да внимаваат за тоа што се случува надвор од авионот. Честопати седиштата на екипажот се свртени кон патниците, се со цел да забележат доколку настане некаков надворешен инцидент.


ЧИТАЈТЕ ПОДОЦНА: Имавте резеревирано лет, а не бевте во можност да патувате?

Дали отворањето на капаците на прозорците помага во итни случаи?

Екипажот на кабината добро обучен да ги отвори сите капаци за помалку од 90 секунди доколку е потребно. За време на обуката екипажот учи да процени што се случува надвор од авионот и треба да знае дали мора итно да се реагира. Држењето отворени капаци во ретки случаи може да помогне да се забележи доколку надвор има чад, каде во тој случај се активираат дополнителните излези на авионите, што на некој начин е поголема безбедност за патниците.

МОЖЕБИ ЌЕ ВЕ ИНТЕРЕСИРА: Виз Ер најавува дека од 17 Мај повторно ќе лета од Скопје

Остави Коментар

Прочитајте повеќе

Валандовчанката Гуна произведува слатко од лути пиперки

Кајак.мк денеска ве води во Валандово, град кој потсеќа на калинката, но отсега можеби некој од вас ќе го асоцира и на „Слатко од лути пиперки“.

Зоран Стојков од Демир Капија со нова винска станица во регионот

Зоран е роден во Демир Капија. Првиот контакт со винското производство го има во винарската визба во Демир Капија која редовно ја посетувал со желба да работи во неа.

Битолчанецот Ѓорѓи произведува тестенини со вкусот на Македонија

Некаде во Македонија ги нарекуваме јуфки, некаде како кори и губи, но без разлика на нивниот локален назив, тестенините кои и произведува Ѓорѓи имаат автентични вкусови од цела Македонија.

Ненад Лазаров од Пробиштип: Млад номадски пчелар со големи амбиции

Ненад Лазаров има своја уникатна приказна која вреди да се прочита до крај. За разлика од своите врсници кои на негови години се одлучуваат да ја напуштат државата, тој со својот татко неурно работи во креирањето на една успешна медена приказна која го носи називот Medlex.

Во Македонија се отвори сместување кое ќе ве зароби во планински спокој

Ве водиме во селцето Ехлоец, кое селце е уникатно по тоа што е единственото мијачко село од источната страна на Бистра-Стогово, на надморска височина од околу 1000 метри.

Даниела од село Буково го произведува најдобриот буковски пипер

Туристите кои ни доаѓаат во државата, ни коментираат дека Македонија го има задржано стариот добар вкус на сите природни состојки. Истите тие странски туристи ни потенцираат дека треба да направиме сѐ за да го зачуваме ваквиот вкус и да го промовираме насекаде во Европа.