13.06.2023
Со лице кон природата, со грб кон вревата: ХАЛКБАНК со нова креативна кампања за станбен кредит
Со лице кон природата, со грб кон вревата: ХАЛКБАНК со нова креативна кампања за станбен кредит
Халкбанк, банката
што постојано наоѓа креативни и иновативни начини за комуникација на своите
производи, го најде идеалниот начин да пренесе порака во која, како и досега –
важна е природата.
Во изминатиот период, низ главните крстосници во Скопје осамнаа билборди што директно зборуваат за алтернативниот, не толку популарен начин на домување: подалеку од вревата, поблиску до природата. Користејќи ја задната, таканаречена Б-страна на билбордите во центарот на градот, кои најчесто самите се опколени со зеленило, Халкбанк на идеален начин дава одговор на вечната дилема „дали да живеам во внатрешноста на градот или подалеку од асфалтот, поблиску до природа“.
Како и билбордите,
така и градот има своја А-страна, полна со метеж, бучава, сообраќај и поголема
концентрација на загадување во воздухот. За разлика од „популарната“ страна, Б-страната
на градот е опколена со зеленило, паркови, маалски живот и спокој.
Едноставно, A-страната на градот не е веќе најдобрата опција за квалитетно домување.
Преку пораките
затскриени во зеленило, како што се „Оваа страна на билбордот расцутува во
пролет“, „Оваа страна на билбордот видела повеќе врапчиња отколку возила –
избери стан на зелена локација“, Халкбанк го зема предвид трендот на избирање
локации надвор од сообраќајниот метеж и градската бучава, таканаречената Б-страна
на градот, и го поттикнува на навистина поволни услови на пазарот.
Вртејќи го своето
лице кон природата и зеленилото, а грбот кон метежот, оваа кампања на Халкбанк,
креативно изработена од Меккен, уште еднаш покажа дека луѓето, заедно со
природата, се, биле и ќе бидат важни, на првото место на пиедесталот на
приоритети на Банката.
Блог
Препораки
Прочитајте повеќе
Валандовчанката Гуна произведува слатко од лути пиперки
Кајак.мк денеска ве води во Валандово, град кој потсеќа на калинката, но отсега можеби некој од вас ќе го асоцира и на „Слатко од лути пиперки“.
Зоран Стојков од Демир Капија со нова винска станица во регионот
Зоран е роден во Демир Капија. Првиот контакт со винското производство го има во винарската визба во Демир Капија која редовно ја посетувал со желба да работи во неа.
Битолчанецот Ѓорѓи произведува тестенини со вкусот на Македонија
Некаде во Македонија ги нарекуваме јуфки, некаде како кори и губи, но без разлика на нивниот локален назив, тестенините кои и произведува Ѓорѓи имаат автентични вкусови од цела Македонија.
Ненад Лазаров од Пробиштип: Млад номадски пчелар со големи амбиции
Ненад Лазаров има своја уникатна приказна која вреди да се прочита до крај. За разлика од своите врсници кои на негови години се одлучуваат да ја напуштат државата, тој со својот татко неурно работи во креирањето на една успешна медена приказна која го носи називот Medlex.
Во Македонија се отвори сместување кое ќе ве зароби во планински спокој
Ве водиме во селцето Ехлоец, кое селце е уникатно по тоа што е единственото мијачко село од источната страна на Бистра-Стогово, на надморска височина од околу 1000 метри.
Даниела од село Буково го произведува најдобриот буковски пипер
Туристите кои ни доаѓаат во државата, ни коментираат дека Македонија го има задржано стариот добар вкус на сите природни состојки. Истите тие странски туристи ни потенцираат дека треба да направиме сѐ за да го зачуваме ваквиот вкус и да го промовираме насекаде во Европа.