27.07.2020
„Ваучерскиот туризам“ ги пополни капацитетите во Дојран до 10 август
„Ваучерскиот туризам“ ги пополни капацитетите во Дојран до 10 август
Гевгелија, 25 јули 2020 (МИА) – Комерцијалните сместувачки капацитети во сите хотели на дојранскиот брег, од почетокот на месецот па најмалку до 10 август, се полни до последно место од домашни гости кои престојот си го резервираа со туристичките ваучери, поради што хотелиерите велат дека ова им е период на ,,ваучерски туризам“ во Дојран.
Хотелиерите и угостителите се едногласни во оценката дека Дојран годинава, како никогаш досега во јули, не бил толку полн со гости, што е забележливо на плажите, шеталиштето и по угостителските објекти.
– Речиси на сите подеднакво ни недостасуваат странските гости, особено српските кои уште од почетокот на јуни транзитираа низ земјава и барем по една ноќ преспиваа во Дојран на нивниот пат кон грчките плажи. Едноставно се чувствува празнина од нив и негативен финаниски ефект врз дојранскиот туризам, но што е тука е. Стравот и заштитата од корона вирусот се чувствува на секаде, а дел од него на свој грб ќе понесеме и ние, велат дојранските хотелиери.
Кон нивното мислење се приклучуваат и приватните издавачи на легла кај кои до празникот Илинден сѐ уште може да се најде по некое слободно место, односно слободни се околу 30 отсто од расположливите легла кои во деновите до празникот, поради големиот интерес, ќе бидат пополнети.
Извор: kajgana.com
Блог
Препораки
Прочитајте повеќе

Тим билдинг како стратегиска потреба: зошто современите компании не можат без него
Откријте зошто на секоја компанија ѝ е потребен тим билдинг и како професионалната организација на тим билдинг во Македонија може да ја зајакне комуникацијата, мотивацијата и културата во вашиот тим.

Предлог викенд дестинација: Тивките села на Македонија каде времето застанало
Викенд во тивките села на Македонија – места каде животот се движи побавно, традицијата и природата сеуште дишат, а секој чекор е патување низ историјата.

Како македонските домаќини ги следат глобалните трендови во туризмот
Откријте како македонските домаќини ги интегрираат глобалните трендови во туризмот, нудејќи автентични и одржливи доживувања за туристите во Македонија.

Компанијата Ludotech со уникатен тим билдинг
Уште еден незаборавен тим-билдинг поминавме со енергичниот тим на Ludotech, каде што Кајак Агенција ја имаше честа да биде организатор на настанот. Настанот беше полн со позитивна енергија, смеење и инспиративна атмосфера.

Стилови на патување: глобални трендови и нивното значење за Македонија
Откријте ги најновите светски патувачки трендови и нивното влијание врз туризмот во Македонија. Од Coolcation и Calmcation до Slow travel и Voluntourism – доживејте автентични искуства, релаксација и длабока вредност во патувањето.

Каде летуваа Македонците во 2025: Охрид и планинските дестинации повторно на врвот
Охрид и планините повторно прв избор за лето 2025. Македонците ја избраа природата, автентичноста и домашните искуства. Прочитај ја анализата на kajak.mk!